Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

RENDELÉS ÉS SZÁLLÍTÁS
RENDELÉS ÉS SZÁLLÍTÁS
HOL VAN A CSOMAGOM?
A rendelés állapotának ellenőrzéséhez egyszerűen kattintson a linkre: https://1ashop.hu/pages/rendeles-allapota, írja be az e-mail címét és a rendelés számát (#HU1A....).1.    A rendelés leadása után visszaigazoló e-mailt kapott a rendelési számmal. Ezzel a rendelési számmal és az e-mail címmel jelentkezzen be a fenti űrlapba, ahol ellenőrizheti a rendelése állapotát.2.    Amikor a csomag át van adva a futárszolgálatnak, a rendszerben látható lesz a futárszolgálat nyomon követési száma és a link csomag nyomon követéséhez közvetlenül a futárszolgálat oldalán. A gombra kattintva megnyílik egy oldal, ahol nyomon követheti a csomagot a kézbesítésig. Az alábbi példában látható a nyomon követési szám és a futárszolgálathoz kapcsolódó link gomb helye.
ÚJ RENDELÉS
A rendelését az info@1ashop.hu e-mail címre küldött üzenettel tudja leadni, ahol leírja a következő adatokat:- Vezetéknév és keresztnév:- Szállítási cím (irányítószám/helység/utca/házszám):- Mobil telefonszám (a szállításhoz):- A címzett e-mail címe (a szállításhoz): - Másolja ki a weboldalon feltüntetett TERMÉK NEVÉT (szín/szám/méret):
NEM KAPTAM MEG AZ ÖSSZES RENDELT TERMÉKET VAGY TÉVES TERMÉKEKET KAPTAM
Ha nem kapta meg az összes megrendelt terméket, vagy nem a rendelt termékeket kapta meg, kérjük, a csomag átvétele után haladéktalanul értesítsen róla minket. Küldjön e-mailt az info@1ashop.hu e-mail címre a hiányzó/téves termékekről a rendelési számmal együtt. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, a panaszát elsőbbséggel fogjuk kezelni.
You have successfully subscribed!