ELÁLLÁS A VÁSÁRLÁSTÓL

A vásárlónak törvény alapján a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül joga van bármilyen okból és indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

E jog gyakorlásához az ügyfélnek a következő dokumentumokat kell elküldenie az info@1ashop.hu e-mail címre:

  1. Teljesen kitöltött visszaküldési űrlap,amelyet,ezen a linken talál: űrlap
  2. Számla másolata (a számlát e-mailben kapta meg)
  3. Bizonylat arról,hogy a csomagot visszaküldte (feladóvevény,csomagfeladási bizonylat)

    Az e-mail tárgyába írja be - PÉNZVISSZAFIZETÉS és a termék nevét

 

A csomagot erre a címre kell visszaküldeni:

MEGASPLET D.O.O.

GLS EURÓPA U. 2. GLS visszáru raktár

2351 ALSÓNÉMEDI

MAGYARORSZÁG

 

A visszaküldendő terméknek sértetlennek kell lennie,eredeti csomagolásban,minden alkatrésszel és tartozékával együtt. A terméket ajánlott csomagként küldje vissza.

A visszatérítés legkésőbb a helyesen kitöltött űrlap és a csomag visszaküldését igazoló bizonylat kézhezvételétől számított 14 napon belül megtörténik.

A visszaküldési költség a vásárlót terheli. Az utánvétellel visszaküldött csomagokat nem fogadjuk el.

Azon esetekben ,ahol bónusz ,kedvezményes kód vagy promóciós kód volt használva és a vásárló él a vásárlástól való elállás lehetőségével ,ezeket az összegeket kedvezménynek tekintik és nem térítik vissza a vásárlónak. Csak a befizetett összeg kerül visszatérítésre.

A pénzvisszafizetésről további információk az általános szerződési feltételekben találhatók. Minden további kérdés esetén hívjon minket a +36 212 007 804 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@1ashop.hu e-mail címre.

Amennyiben a terméket utánvétellel fizette ki,az IBAN számra fogjuk visszatéríteni az összeget. (IBAN-a bankszámlaszámjának a nemzetközi száma,amely HU és 26 számjegyből áll,ezt megtalálja a banki kivonatokon,bankkal kötött szerződésen…)

Ha a fizetés hitelkártyával történt,azt ugyanarra a hitelkártyára térítik vissza (a visszatérítés a visszatérítéstől számított kb 3 munkanapon belül látható lesz)



TERMÉKCSERE

 

Ha a terméke szállítás közben megsérült vagy a termék nem működik vagy hibás akkor a lehető leghamarabb tudassa azt velünk. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk. Elsőbbséggel kezeljük az Ön panaszát. 

 

Küldje el a következőket az info@1ashop.hu e-mail címre:

  1. Fénykép/videó a termékről,amelyen látható a sérülés helye;valamint annak leírása
  2. Számla másolata (a számlát e-mailben kapta meg)
  3. Rendelés száma 

      Az e-mail tárgyába írja be - TERMÉKCSERE és a termék nevét